کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از ثبت نام بیش از 94 هزار نفر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمد مقومی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص آمار ثبت نام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان بیان داشت: ثبت نام این دوره از مسابقات از هشتم تیرماه در دو مقطع بزرگسالان و شکوفه ها آغاز و برای بزرگسالان تا 15 مهر و برای مقطع شکوفه ها تا 15 آبان ادامه دارد.
 
وی افزود: علاقه مندان برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات می توانند به پایگاه اینترنتی www.razavi.awqaf.ir مراجعه کرده ، یا عدد 37 را به شماره 100001145115 ارسال کنند و یا با حضور در ادارات اوقاف، بقاع متبرکه، حوزه علمیه، پایگاه های بسیج، مدارس ، کانون فرهنگی ـ هنری مساجد و موسسه های قرآنی در سطح استان به صورت حضوری ثبت نام نمایند.
 
کارشناس امور قرآنی اوقاف استان اظهار داشت: از ابتدای شروع ثبت نام تاکنون 94 هزار و 109 نفر در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ یک ، دو و نیم جزء، پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم دراین دوره از مسابقات شرکت نموده اند.
 
مقومی در ادامه گفت: مرحله اول مسابقات در مناطق شهری، آموزشگاه‌های قرآنی، روستاها، نیروهای مسلح، اتباع خارجی، مراکز آموزش عالی در بخش خواهران و برادران طی 15 روز برگزارمی شود.
 
وی در پایان گفت: مرحله دوم مسابقات درمقطع بزرگسالان از 15 تا 30 آبان‌ماه و در مقطع شکوفه‌ها از اول تا 20 بهمن برگزارمی گردد.
/2759/